onsdag 8 juni 2011

TV-serier

Tja! Ledsen, jag har varit bortrest ett tag, så jag har inte hunnit blogga. Jag ska se om vi kan uppdatera Veckans film och En bok då och då idag, men jag är inte så säker. Jag har en liten fråga: Vilken TV-serie gillar ni bäst av dessa alternativ?
A: Glee
B: Desparate Housewives
C: Grey's Anatomy
D: Brothers and Sisters
E: Gossip Girl
F: Någon annan        


Själv så gillar jag Brothers and Sisters, en serie som handlar om just det, bröder och systrar. En stor familj där det händer saker hela tiden. Det är svårt och förklara, för det är ju en hel TV: serie. För er som ser den här serien redan, fortsättningen kommer i höst. Har inte så mycket annat och skriva. Ciao!!!!!!!!! :))))))))

1 kommentar:

  1. Jag tror att jag väljer någon annan, för det bästa tv prgrammet är ju Bones, det går på åttan och trean, det nästbästa är DOGS 101, det handlar om hundar ,hundraser. Och det prgrammet går på animal planet!

    SvaraRadera

Våra populära inlägg!

Gamla inlägg!