söndag 22 maj 2011

Jag har sett filmen, för jag har sett filmen, för jag har sett filmen!

Tja! Idag såg jag Pirates of the Carribean!!! Skitbra!!! Jag vågar inte berätta så mycket om någon annan här ska se den, men om ni vill veta något om den, sök på trailern på Youtube eller gå ner på våra gamla inlägg, där någon stans har jag lagt in trailern. Ni som har sett filmen redan, hur tyckte ni den var? Läskig? Rolig? Actionspeckad? Romantisk? Eller lite av varje? Maila mig eller lämna en kommentar. Och ni som inte redan har sett denna fantastiska film, se den. Den här filmen är värd att se. Och så har jag en liten trailerspecial för er alla! Jag ska visa några trailers för de filmer som går just nu! 

       World Invasion:                          Arthur                              Rio                               Scream 4
       Battle Los Angeles                     Komedi                         Barnfilm                          Skräckis
           Action
Ciao!!! :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våra populära inlägg!

Gamla inlägg!