onsdag 25 maj 2011

Sorry, allihopa!

Tja, everyone! Ledsen, vi har inte hunnit uppdatera sidorna än (Michan är troligen sjuk) och jag kan ju inte göra det utan henne. Men, här kommer i alla fall ett litet inlägg. Jag funderar på att se Arthur, den verkar så rolig, men jag vet inte. Scream är i alla fall ingen film för mig, jag visade trailern mest för alla Scream-fans. Om någon undrar så hatar jag blod, konstigt eftersom jag älskar twilight. Jag vet, jag är helt puckad! Jag läser en bok just nu (Den femte systern), en väldigt bra bok som handlar om en 16-årig flicka (Jannike) som är vän med det gravida Elisabeth. Det verkar helt normalt i hennes värld till en början, men så händer det knäppa saker som vätt anfall (vättar anfaller), troll och en gammal släkt som heter Karmelius. Det är lite fumligt i texten, men den är riktigt bra. Och svenska Mårten Sandén har skrivit den. Boken är på 312 sidor, ca. Boken är ganska svår för de som inte läser så ofta. Jag skulle rekomendera den från 14-      Ha det så kul! Ciao! :))))))))

1 kommentar:

  1. Mamma skulle ha gett den till mig. Men hon läste den och tyckte den var för läskig. Vad menar hon!? Jag får titta på mord serier, mord filmer, barnförbjuda filmer ( Ibland ) men inte läsa en bok? Dumma mamma.

    SvaraRadera

Våra populära inlägg!

Gamla inlägg!